วันพุธที่ 28 สิงหาคม พ.ศ. 2567

เพลง แสงจากถ้ำแห่งความจริง (ແສງຈາກຖ້ຳແຫ່ງຄວາມຈິງ)


 
ເນື້ອເພງ :: #ດຣສົມພົງສ໌

ທຳນອງ: - ຮ້ອງໂດຍ #suno    

https://youtu.be/MP9n3Z3QSqU

(Verse 1)

ໃນຖ້ຳມືດມິດທີ່ເງາພລິ້ວໄປ

ສິ່ງທີ່ເຮົາເຫັນນັ້ນໃຊ່ຄວາມຈິງບໍ່

ພລາໂຕສອນເຮົາໃຫ້ຄົ້ນຫາເງາ

ວ່າເບື້ອງຫຼັງນັ້ນຄືແສງແຫ່ງຄວາມຈິງ


(Pre-Chorus)

ໂລກທີ່ເຮົາເບິ່ງເຫັນມັນບິດເບືອນ

ສິ່ງທີ່ເຫັນບໍ່ໄດ້ເປັນຢ່າງທີ່ຄິດ

ພລາໂຕໃຫ້ເຮົາຕາມຫາຊີວິດ

ບໍ່ຢຸດພຽງແຄ່ສິ່ງທີ່ຕາມອງເຫັນ


(Chorus)

ແສງຈາກນອກຖ້ຳສ່ອງທາງ

ນຳເຮົາສູ່ຄວາມຈິງໃນໃຈ

ອອກຈາກເງາທີ່ພັນທະນາການໄວ້

ໄປສູ່ຄວາມຮູ້ທີ່ແທ້ຈິງ


(Verse 2)

ຊີວິດຄືການແສວງຫາ

ຄວາມຮູ້ທີ່ຢູ່ເຫນືອພາບເງາ

ຢ່າຢຸດຝັນຖຶງສິ່ງທີ່ດີກວ່າ

ເພາະຄວາມຈິງຢູ່ທີ່ເຮົາເຝົ້າຄົ້ນຫາ


(Pre-Chorus)

ໂລກທີ່ເຮົາເບິ່ງເຫັນມັນບິດເບືອນ

ສິ່ງທີ່ເຫັນບໍ່ໄດ້ເປັນຢ່າງທີ່ຄິດ

ພລາໂຕໃຫ້ເຮົາຕາມຫາຊີວິດ

ບໍ່ຢຸດພຽງແຄ່ສິ່ງທີ່ຕາມອງເຫັນ


(Chorus)

ແສງຈາກນອກຖ້ຳສ່ອງທາງ

ນຳເຮົາສູ່ຄວາມຈິງໃນໃຈ

ອອກຈາກເງາທີ່ພັນທະນາການໄວ້

ໄປສູ່ຄວາມຮູ້ທີ່ແທ້ຈິງ


(Verse 1)

ในถ้ำมืดมิดที่เงาพลิ้วไป

สิ่งที่เราเห็นนั้นใช่ความจริงหรือเปล่า

พลาโตสอนเราว่าจงค้นหาเงา

ว่าเบื้องหลังนั้นคือแสงแห่งความจริง


(Pre-Chorus)

โลกที่เรามองเห็นมันบิดเบือน

สิ่งที่เห็นไม่ได้เป็นอย่างที่คิด

พลาโตให้เราตามหาสิ่งชีวิต

ไม่หยุดเพียงแค่สิ่งที่ตามองเจอ


(Chorus)

แสงจากนอกถ้ำส่องทาง

นำเราสู่ความจริงในใจ

ออกจากเงาที่พันธนาการไว้

ไปสู่ความรู้ที่แท้จริง


(Verse 2)

ชีวิตคือการแสวงหา

ความรู้ที่อยู่เหนือภาพเงา

อย่าหยุดฝันถึงสิ่งที่ดีกว่า

เพราะความจริงอยู่ที่เราเฝ้าค้นหา


(Pre-Chorus)

โลกที่เรามองเห็นมันบิดเบือน

สิ่งที่เห็นไม่ได้เป็นอย่างที่คิด

พลาโตให้เราตามหาสิ่งชีวิต

ไม่หยุดเพียงแค่สิ่งที่ตามองเจอ


(Chorus)

แสงจากนอกถ้ำส่องทาง

นำเราสู่ความจริงในใจ

ออกจากเงาที่พันธนาการไว้

ไปสู่ความรู้ที่แท้จริง


ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น

มนต์เพลงพุทโธจีพีที - จาตุมสูตร : เตือนภัยทั้งสี่ (ยังไม่สมบูรณ์)

ເນື້ອເພງ :: #ດຣສົມພົງສ໌ ທຳນອງ: - ຮ້ອງໂດຍ #suno  จาตุมสูตร  : เตือนภัยทั้งสี่ (Verse 1)  เสียงดังที่ดังมา เตือนใจให้เราระวัง ภัยทั้งสี่คือตัว...