วันศุกร์ที่ 23 สิงหาคม พ.ศ. 2567

เพลงพบรักวันออกพรรษา ,ພົບຮັກວັນອອກພັນສາ

ເນື້ອເພງ :: #ດຣສົມພົງສ໌

ທຳນອງ: - ຮ້ອງໂດຍ #suno   

พบรักวันออกพรรษา

Verse 1

ວັນພະໃຫຍ່, ຟ້າໃສແຈ່ມ

ລົມວິວັດເບົາບົວລົງແມ່ນ້ຳຂອງ

ສຽງລະຄັງດັງຂານປະໂຄມ

ບັນຍາກາດງານບຸນສອງແສງໃຈ


ກະຖິນທອດ, ພວກເຮົາຮ່ວມໃຈເຮັດບຸນ

ດອກໄມ້ທູບເທຍນ, ກິ່ນຫອມເຕັມທາງ

ທ່າມກາງສາຍສັດທາປະດຸຈແສງສວ່າງ

ໃນຍາມນັ້ນ, ພວກເຮົາພົບກັນທີ່ໃຈກາງ


Chorus

ລິມຝັ່ງຂອງ, ແມ່ນ້ຳໄຫລເບົາ

ສາຍຕາພວກເຮົາສົບກັນໃນຍາມເຢັນ

ສຽງລະຄັງດັງກ້ອງໃຈພວກເຮົາເປັນເຊັ່ນ

ຮັກເກີດຂື້ນໃນວັນອອກພັນສາ


ດວງໃຈພວກເຮົາສອດປະສານ

ເຫມືອນລົມພັດພາ

ຜ່ານການເວລາ, ຮັກນີ້ຊັດແຈ້ງ

ພົບຮັກແທ້ໃນວັນບຸນທອດກະຖິນ


Verse 2

ແສງແດດອ່ອນຍາມບ່າຍເຄື່ອນ

ຜູ້ຄົນຄຶກຄັກ, ທອດກະຖິນຍາວໄກ

ສຽງເພງປະໂຄມດັງໃນງານບຸນໃຫຍ່

ແລະພວກເຮົາຍິ້ມໃຫ້ກັນດ້ວຍໃຈບຣິສຸດ


ແສງທອງຂອງສັດທານຳທາງໃຫ້ພວກເຮົາ

ຄວາມຮັກກໍເກີດໃຕ້ຟ້າໃສ

ແມ່ນ້ຳຂອງໄຫລນິ່ງ, ເປັນພຍານຫົວໃຈ

ຮັກພວກເຮົາເລີ່ມຕົ້ນໃນງານບຸນອັນຍິ່ງໃຫຍ່


Chorus

ລິມຝັ່ງຂອງ, ແມ່ນ້ຳໄຫລເບົາ

ສາຍຕາພວກເຮົາສົບກັນໃນຍາມເຢັນ

ສຽງລະຄັງດັງກ້ອງໃຈພວກເຮົາເປັນເຊັ່ນ

ຮັກເກີດຂື້ນໃນວັນອອກພັນສາ


ດວງໃຈພວກເຮົາສອດປະສານ

ເຫມືອນລົມພັດພາ

ຜ່ານການເວລາ, ຮັກນີ້ຊັດແຈ້ງ

ພົບຮັກແທ້ໃນວັນບຸນທອດກະຖິນ


Bridge

ສັດທານຳຮັກມາໃຫ້ພວກເຮົາ

ໃຕ້ຮົ່ມເງາສາສະໜາ, ງາມເງີຍບສົງົບ

ແມ່ນ້ຳໄຫລນິ່ງ, ແຕ່ຮັກນີ້ມັ່ນຄົງ

ພວກເຮົາຈະກ້າວເດີນຕໍ່ໄປດ້ວຍກັນ


Chorus

ລິມຝັ່ງຂອງ, ແມ່ນ້ຳໄຫລເບົາ

ສາຍຕາພວກເຮົາສົບກັນໃນຍາມເຢັນ

ສຽງລະຄັງດັງກ້ອງໃຈພວກເຮົາເປັນເຊັ່ນ

ຮັກເກີດຂື້ນໃນວັນອອກພັນສາ


ດວງໃຈພວກເຮົາສອດປະສານ

ເຫມືອນລົມພັດພາ

ຜ່ານການເວລາ, ຮັກນີ້ຊັດແຈ້ງ

ພົບຮັກແທ້ໃນວັນບຸນທອດກະຖິນ


Outro

ໃນວັນອອກພັນສາ, ຮັກແທ້ຈະຢູ່ຕະຫຼອດໄປ

ລິມຝັ່ງຂອງທີ່ພວກເຮົາເຈີກັນ, ຮັກນີ້ຈະບໍ່ຈາງຫາຍ


 พบรักวันออกพรรษา


Verse 1

วันพระใหญ่ ฟ้าใสแจ่ม

สายลมแผ่วพัดริมโขง

เสียงระฆังดังขานประโคม

บรรยากาศงานบุญส่องแสงใจ


กฐินทอด เราร่วมใจทำบุญ

ดอกไม้ธูปเทียน กลิ่นหอมเต็มทาง

ท่ามกลางสายศรัทธาประดุจแสงสว่าง

ในยามนั้น เราพบกันที่ใจกลาง


Chorus

ริมฝั่งโขง แม่น้ำไหลเบา

สายตาเราสบกันในยามเย็น

เสียงระฆังดังก้องใจเราเป็นเช่น

รักเกิดขึ้น ในวันออกพรรษา


ดวงใจเรา สอดประสาน

เหมือนสายลมพัดพา

ผ่านกาลเวลา รักนี้ชัดเจน

พบรักแท้ ในวันบุญทอดกฐิน


Verse 2

แสงแดดอ่อนยามบ่ายเคลื่อน

ผู้คนคึกคัก ทอดกฐินยาวไกล

เสียงเพลงประโคมดังในงานบุญใหญ่

และเรายิ้มให้กันด้วยใจบริสุทธิ์


แสงทองของศรัทธา นำทางเรา

ความรักก่อเกิดใต้ฟ้าใส

แม่น้ำโขงไหลนิ่ง เป็นพยานหัวใจ

รักเราเริ่มต้นในงานบุญอันยิ่งใหญ่


Chorus

ริมฝั่งโขง แม่น้ำไหลเบา

สายตาเราสบกันในยามเย็น

เสียงระฆังดังก้องใจเราเป็นเช่น

รักเกิดขึ้น ในวันออกพรรษา


ดวงใจเรา สอดประสาน

เหมือนสายลมพัดพา

ผ่านกาลเวลา รักนี้ชัดเจน

พบรักแท้ ในวันบุญทอดกฐิน


Bridge

ศรัทธานำรักมาให้เรา

ใต้ร่มเงาศาสนา งามเงียบสงบ

แม่น้ำไหลนิ่ง แต่รักนี้มั่นคง

เราจะก้าวเดินต่อไปด้วยกัน


Chorus

ริมฝั่งโขง แม่น้ำไหลเบา

สายตาเราสบกันในยามเย็น

เสียงระฆังดังก้องใจเราเป็นเช่น

รักเกิดขึ้น ในวันออกพรรษา


ดวงใจเรา สอดประสาน

เหมือนสายลมพัดพา

ผ่านกาลเวลา รักนี้ชัดเจน

พบรักแท้ ในวันบุญทอดกฐิน


Outro

ในวันออกพรรษา รักแท้จะอยู่ตลอดไป

ริมฝั่งโขงที่เราเจอกัน รักนี้จะไม่จางหาย


ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น

มนต์เพลงพุทโธจีพีที - จาตุมสูตร : เตือนภัยทั้งสี่ (ยังไม่สมบูรณ์)

ເນື້ອເພງ :: #ດຣສົມພົງສ໌ ທຳນອງ: - ຮ້ອງໂດຍ #suno  จาตุมสูตร  : เตือนภัยทั้งสี่ (Verse 1)  เสียงดังที่ดังมา เตือนใจให้เราระวัง ภัยทั้งสี่คือตัว...