วันพุธที่ 28 สิงหาคม พ.ศ. 2567

เพลง ทางสายกลางของอริสโตเติล (ທາງສາຍກາງແຫ່ງອິລິສໂຕເຕີວ)


ເນື້ອເພງ :: #ດຣສົມພົງສ໌

ທຳນອງ: - ຮ້ອງໂດຍ #suno    

https://youtu.be/Yz52vzPMvmc

(Verse 1)

ອິລິສໂຕເຕີວສອນເຮົາວ່າຊີວິດ

ບໍ່ແມ່ນການສຸດໂຕ່ງໄປຂ້າງດຽວ

ຕ້ອງຫາທາງສາຍກາງຢ່າງໜ້າເໜີຍ

ເພື່ອໃຫ້ໃຈເຮົາສົງົບແລະສົມດຸນ


(Pre-Chorus)

ບໍ່ຫຼາຍໄປ ບໍ່ນ້ອຍໄປໃນທາງ

ເປັນເສັ້ນທາງທີ່ເຮົາຄວນຈະຍ່າງ

ລາວສອນເຮົາໃຫ້ໃຊ້ເຫດຜົນປະເມີນ

ທຸກການຕັດສິນໃຈດ້ວຍຄວາມພອດີ


(Chorus)

ຊີວິດຄືການຍ່າງທາງສາຍກາງ

ບໍ່ເອນເອຍໄປໃນສຸດໂຕ່ງໃດ

ປັນຍາຈະນຳເຮົາຜ່ານພົ້ນໄປ

ດ້ວຍຄວາມສົມດຸນແລະຄວາມເປັນຈິງ


(Verse 2)

ເຫດຜົນຄືແສງທີ່ນຳທາງ

ຄວາມດີງາມຢູ່ທີ່ໃຈເຮົາເລືອກ

ຍ່າງຕາມແນວທາງທີ່ຖືກຕ້ອງເສມໍ

ຊີວິດຈະພົບສຸກໄດ້ໃນທາງສາຍກາງ


(Pre-Chorus)

ບໍ່ຫຼາຍໄປ ບໍ່ນ້ອຍໄປໃນທາງ

ເປັນເສັ້ນທາງທີ່ເຮົາຄວນຈະຍ່າງ

ລາວສອນເຮົາໃຫ້ໃຊ້ເຫດຜົນປະເມີນ

ທຸກການຕັດສິນໃຈດ້ວຍຄວາມພອດີ


(Chorus)

ຊີວິດຄືການຍ່າງທາງສາຍກາງ

ບໍ່ເອນເອຍໄປໃນສຸດໂຕ່ງໃດ

ປັນຍາຈະນຳເຮົາຜ່ານພົ້ນໄປ

ດ້ວຍຄວາມສົມດຸນແລະຄວາມເປັນຈິງ


(Verse 1)

อริสโตเติลบอกเราว่าชีวิต

ไม่ใช่การสุดโต่งไปข้างเดียว

ต้องหาทางสายกลางอย่างแน่นเหนียว

เพื่อให้ใจเราสงบและสมดุล


(Pre-Chorus)

ไม่มากไป ไม่น้อยไปในทาง

เป็นเส้นทางที่เราควรจะเดิน

เขาสอนให้เราใช้เหตุผลประเมิน

ทุกการตัดสินใจด้วยความพอดี


(Chorus)

ชีวิตคือการเดินทางสายกลาง

ไม่เอนเอียงไปในสุดโต่งใด

ปัญญาจะนำเราผ่านพ้นไป

ด้วยความสมดุลและความเป็นจริง


(Verse 2)

เหตุผลคือแสงที่นำทาง

ความดีงามอยู่ที่ใจเราเลือก

เดินตามแนวทางที่ถูกต้องเสมอ

ชีวิตจะพบสุขได้ในทางสายกลาง


(Pre-Chorus)

ไม่มากไป ไม่น้อยไปในทาง

เป็นเส้นทางที่เราควรจะเดิน

เขาสอนให้เราใช้เหตุผลประเมิน

ทุกการตัดสินใจด้วยความพอดี


(Chorus)

ชีวิตคือการเดินทางสายกลาง

ไม่เอนเอียงไปในสุดโต่งใด

ปัญญาจะนำเราผ่านพ้นไป

ด้วยความสมดุลและความเป็นจริง

 

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น

มนต์เพลงพุทโธจีพีที - จาตุมสูตร : เตือนภัยทั้งสี่ (ยังไม่สมบูรณ์)

ເນື້ອເພງ :: #ດຣສົມພົງສ໌ ທຳນອງ: - ຮ້ອງໂດຍ #suno  จาตุมสูตร  : เตือนภัยทั้งสี่ (Verse 1)  เสียงดังที่ดังมา เตือนใจให้เราระวัง ภัยทั้งสี่คือตัว...